bakkus.blogg.se

2014-12-01
22:25:32

Första adventsmys

Var ju första advent igår och idag är det 1a december ååh jag ser tjock fin snö och en lurvig Bakkus. Som förra året fast vi stod i Tyresta då. Men jag gick ut med en kompis och agerade modell med Bakkusen, allt var perfekt då bara solljuset som kunde stannat liiiite längre :)
Iallafall så följde jag med till Bakkus, med lite tjat från min sida hehe. Åkte med Eva o Mattis som äger honom, jag var inte beredd på att det var första advent och att det var fika hos Fia :) det var jättemsigt, nu kan jag stolt säga till min kille att jag har redan ätit min första lussebulle med mandel i och glögg i år :D De roligaste var ju att träffa alla och de bästa var att dekom ihåg mig. Jaa.. alltså jag förväntar mig inte att folk ska känna igen mig när jag kommer 7 på moronen o rider när alla andra är på jobbet eller sover haha de är alltid tomt när jag är i stallet oavsett vart.
Jag hade med mig nikken i hopp om nya fina bilder, men fiket tog lite för lång tid för ljuset att stanna, de hade blivit mörkare redav vid 2 :/ Och jag som inte är proffs på min systemkamera och bara kan typ ändra iso-värdet lirkade med det. Men svårt var det så jag är ledsen för de tråkiga bilderna. Nya tag nästa gång och Bakkus var inte lika busig som innan, lugnat ner sig en massa o var som .. vanlig :)
Kan säga redan nu, så ljust som bilderna visar var det inte då! Bakgrunden var i den första bildens mörkhet
Här fick jag en knuff av hagkompisen haha lyckades ta en sånt här fint kort!
Det var verkligen svårt att ta stadiga bilder, hade högt iso som hjälp men de blir inte samma kvalité och fokus.
Matilda red lite på Rjod men hon visade ayy hon hade ont igen i nått av bakbenen :(
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: