bakkus.blogg.se

2014-12-20
17:00:54

Naffsia B

Planerade att vara med en vän förbi Bakkus och fota men hon fick andra jul-planer som krockade. På tal om jul så ska de bytas ut mot helg. De är inte alla som firar jul så det heter alltså God Helg och inte God Jul. Jag och pojkvännen skämade att byta ut alla jul mot helg: helgklappar, helgtomte, helggran osv ;) Men mamma fick följa med till lilla B och vi träffade Eva. Pratade en del och mamma tyckte om stallet också. Vi tog en snabbsväng ner för backen till vägen och fotade där solen låg som bäst innan den la sig. Satte på Bakkus finaste träns med gult pannaband och nosgrimma med massa pärlor på. Vad jag kommer sakna denna häst <3 Han är så bortskämd och får massa godis hela tiden så hans tålamod tog slut snabbt och bet mig både i fingret och benet haha tummen gör mest ont. Imorgon ska jag ut en sista gång..vill aldrig säga sista.. Ni som läser förstår nog vas som kommer hända :(
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: