bakkus.blogg.se

2014-05-29
09:46:00

29 Maj 2014

Blev inget stall i måndags (27/5) då jag fick höra att lilla B har fått en senskada i ena benet så det är rehablitering som gäller :( Jättetråkigt då jag sett fram emot denna sommar att få rida, bada och hoppa lite med honom.
I smset från ägaren så skrev hon att om vi har tur så läker detta på 3 månader! Annars vid den låånga läkningen så tar det upp mot 8-9 månader. Och huur ska jag orka vänta så länge? Kommer få sån grov hästabstinens att min kille kommer vilja göra slut haha!
Hoppas att Bakkus iaf kan gå promenader och att någon vän vill följa med så vi kan fota honom :)

Ska berätta att förra året var det nästan samma sak, Bakkus blev halt och det varade i ett helt halvår. Tänk att på 6 månader var jag knappt där ute och gjorde nått. Känner mig som en dålig medis nu men fam.R vet nog att jag har andra planer om de ska åka till stallet. De är där varje dag och kollar till honom utom när han är frisk och jag har honom. Tänk att jag har varit medryttare på honom i 3 år i december. Åh min pärla lilla B <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: