bakkus.blogg.se

2014-09-23
19:40:20

23 september 2014

Idag är ingen rolig dag, Momento har gått bort.. Har inget vettit att skriva. Jag tänker på Madde som haft Momento vid sig i flera år. Momento hade en underbar ägare, hon tog hand om honom så väl.
Även om jag inte var hos Momento så länge, blev medryttare i juli tror jag. Orkar inte bläddra tillbaka i bloggen. Men oftast när jag varit ute hos honom, mina dagar var ju fredagar så hade allt på nått sätt vänt sig mot mig.
Flera gånger hade han happat nån sko, höger o vänster fram.
En gång blev de värsta åsk vädret.
Flera gånger stod han i rödleran så har slängt 2 par skor.
Några gånger hade Madde lyckats ta hem grimman så fick leda i grimskaft.
Kommer inte på nått mer men tycker nu i efterhand att de bara har varit lite roligt :)
Tack Momento för våran lilla tid. Vila i frid, vi ses så småning om igen :) <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: