bakkus.blogg.se

2015-04-29
14:06:00

Fullproppad dag

Igår dvs 28 april så var jag ledig. Började med att åka ut till Willmar med Sanna. Helt underbart för jag har saknat dom så! Jag hade ett rätt tight schema då jag skulle på intervju kl 16 i sandsborg. Vi körde Wille, eller Sanna gjorde det och de var hur mysigt som helst. Sol och fint väder, W var inte så pigg. Han valde hellre att såsa:) 
Efter de fick jag skjuts till killens "avsky"pizzeria hehe. Pizzakillen fick problem med sin kassa så jag fick komma in och hjälpa med det så de löste sig. Gratis bearnaisesås ;) och killen gillade pizzan!
Sen var det snabbt iväg till sandsborg för intervjun. De gick så bra att jag fick jobba på direkten till stängning så 4,5h arbete. Kassa, påfyllnad och städning. Jag hade kul på jobbet, stort sett repetion för mig. Slutade kl 21.
Efter jobbet ringer killen mig och har andningsproblem, åker direkt till centralen och köper medicin på apoteket och snabbt hem. Blev hemma 23.
Blev en riktigt lång dag med sysselsättning.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: