bakkus.blogg.se

2015-12-31
21:53:18

Årskrönika 2015

Ärligt talat så har de inte hänt nått super kul under årets gång.
Varit i Norge för första gången! 
Blev medryttare i Mars på finaste Willmar. Har inte vsrit den bästa medisen men jag tog iaf hand om honom och han om mig dom få gångerna jag var ute. Vi tog några vändor i skog och på banan. Lärde mig lite mer om honom för varje gång men aldrig fullt ut. Han fick mig att inse att kallblodshästar är inte helt min typ av häst men helt klart underbara. 
En bil införskaffades som nu är avställd och kommer säljas.. Lång historia.
Jag har sedan 1 dec bara mått dåligt. Sjukt dåligt. En nyhet jag inte kan sluta tänka på. Och de kommer aldrig försvinna så länge jag är kvar. Så jag hoppas att 2016 är bättre. Nya tag!
En annan sak är att jag har badad isvak för första gången i mitt liv! Var i furudal på en kalassuprice,det var en häftig upplevelse. Var -11 om inte mer den natten, skulle blinupp till -20. Gått på isen på sjön också första gången i år haha. Blev jättesjuk efter de, men tror de vsr för vi eldade brasa då ingen annan värme fanns och röken som blev var så tjock så halsen tjocknade till. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: