bakkus.blogg.se

2015-02-21
17:57:37

Djur-humor

Jag älskar verkligen djur, de har jag gjort i hela mitt liv. När jag var liten och bodde i hyresrätt så hade vi "fladder-kanaler" dvs de obetalda kanalerna på TV. Typ som animal planet och cartoon network tex, vi kunde se de kanalerna men de fladdrade hela tiden och vi vande oss vid de. Inget som störde min familj men gästerna, vi ansågs väl som snåla och konstiga haha. Men jag nördade sönder vid djurprogram. Gjorde en tatuering i mina äldre dagar längst höften upp till bröstet på sidan av tassavtryck. Just för att visa att jag älskar djur, de är snyggt och täcka mitt födelsemärke. Tatueringen blev intee poffsigt gjord men har inte orkat bry mig :) Brukar kolla videoklipp på djur när de gör bort sig och roliga bilder. Tycker inte de är lika kul när personer slår sig gul och blå.
Detta är ett exepel från 9gag:) Katter som ger onda blickar, men de är ju sååå sööööta <3
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: