bakkus.blogg.se

2015-10-26
19:42:24

Lång fotodag del 2

På eftermiddan åkte jag med Mattis till Verner, deras häst. Han är dålig i benen och har inte fått vara hos de länge.  Han ska tyvärr bort på onsdag och jag ställde upp med att fota. Otroligt snäll och fin häst jämnfört med första gången jag träffade honom, då var han så rastlös att han blev jättejobbig. Men så otroligt vacker och läxad häst. Hade gärna lärt känna honom bättre men detta var sista gången. Minnes bilder till familjen R. (oredigerade)
 
 
Kommentar:
2015-10-29 @ 14:21:59
#1: Pia

Hej! Jag heter Pia och är ev på gång att bli halvfodervärd på Tinkerbell. Jag ser att hon finns med här bland dina bilder. Jättefina bilder du tar förresten :) :) Jag skulle gärna komma ii kontakt med dig. Skulle vilja ha lite info om hästen. Du känner henne, eller hur?

P.S Jag goglade på Tinkerbell och din blogg kom upp.
Mvh

Svar: Hej Pia, vad kul att du hittade till min lilla blogg. Tinkerbell är en trevlig litet sto. Jag mailar dig om info :) kul med kontakt! mvh
Roja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: