bakkus.blogg.se

2016-12-16
14:51:33

10 månader senare

Halloj i stugan! 

Snart jul o nyår, ja ni vet ju men jag fick ett jobb i slutet av februari och slutade då med ridningen för jag har så sjukt varierande schema så de är svårt att planera dagar i stallet. Jag kan inte ha fasta dagar!
Men så i morse provred jag en ny häst. En american curly vid namnet Moon. Riktig trevlig häst att ha att göra med, nu var det dock så halt ute så jag red i skritt och trav på banan bara. 
Vi klickade bra, körde volter, lite öppnor och skänkelvikningar. Det trevliga med honom är att han slickar mycket på en, som en nyfikenhet och gillande. Ägaren sa att vi såg bra ut tillsammans så vi får se hur framtiden ser ut med oss och med mitt svåra schema 🙄😊

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: