bakkus.blogg.se

2017-02-28
17:53:41

Fint återseende

Planerade att rida med min gamla ridlärare Martina. Hon rider en islänning på granngårdens stall så jag red dit för att möta upp henne. Hon är helt ny i området så jag skulle visa lite vägar 🙄 gick ju sådär haha i allt slask. Men våran ritt tog mer än två timmar och nästan bara skritt. Trav vid ett tillfälle och galopp vid ett annat men bara skritt och klättring. Man märkte på jökla att hon var mycket mjukare och lite svettig. När jag släppte henne i hagen stod hon bara och var. Inte direkt till vattnet o drack som hon brukar utan bara stod o helt uttmattad. Men efter ett tag gick hon till vattnet 😊 

Var trevligt och roligt och framförallt NYTTIGT för Jökladis. Blev nya vägar som hade återvändsgränd haha men då har man iaf kikat vart de ledde. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: