bakkus.blogg.se

2017-02-08
13:36:58

Vild morgon

När jag skulle in på ridbanan med Jökla så börjar hon bli knäpp precis vid grinden, ränkte va håller hon på med. Så ser jag Sindri knöla sig ut från sin sjukhage 🙄 kastar in Jökla in på volten fort. Tar av tyglarna o låser in henne. Går raskt till Sindri som är lös och han springer fram o tillbaka i full kareta helt överlycklig haha. Stötte på Sandra, tog on Sidnei i boxen så han gick skämmas lite x) Jökla sprang med i full kareta på volten så tänkte jag, jaa hon tränar sig själv hehe. 

Hoppade upp på henne sen o jobbade med öppnot och slutor, de var inte de lättaste med fröken röd. Men bra gick det till slut. Hon vart lite knäpp hela passet. Nästa gång blir de uteritt!
Väl hemma kände jag mig duktig, matade grodorna, dammsugde och katterna fick belöning efter för att de orkade med monsterätandebesten Dammsugaren! 😋

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: