bakkus.blogg.se

2017-01-25
15:08:14

Halka

Idag var det Jökladis dag eller min dag med henne så att säga. Åkte på morgonen, älskar att ha stallet på mornarna, oavsett vart jag är. Lugnt, ensamt och frisk luft. 

Myste med Sindri sen tog jag in Jökla. Tog en liten sväng ut o de är så halt ute! Jag orkar inte med isbana ändå är hon fyrbroddad på alla fötter. 
Bortåt ville hon inte gå men jag satt o babblade på hela tiden, responsen var rätt dålig haha bara snorkningar när hon trodde sig se annat 🙄 sen red vi in i en hage mitt emot hennes o körde liten galopp och avslutade med skritt i fårhagen 😊 blev väl en timmes ritt totalt. Efter maten o hon fick gå ut igen lagom till lunchfodringen så myste jag länge med Sindri igen. Han är ju så söt! Pussas kan han verkligen men stackars hans ben. Ser ut som jag i min korsett när jag var yngre. Helt spikrak! Men trevligt hade vi hehe

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: