bakkus.blogg.se

2017-01-19
18:50:21

Måndagen den 16

Dåså, lite sent sisådär. Issa var med, red åt de bekanta hållet och travade och galopperade i övningar framåt och tillbaka i intervaller. Jökla bryter så lätt av till pass, men hon har lättare för trav kändes det som på uteritter än på lilla volten. 
Efter en stund med intervaller red jag lite på banan mest i skritt. Efter så släppte jag henne lös på volten så hon fick spring av sig och avslutade med avskrittning barbacka :P men min balans sög haha måste träna upp den igen :o Bakkus satt man som på en fotölj och Jökladis som är rund vinglade jag omkring på haha.
Usch vad jag måste träna på min hållning, ser att den suger omg.. bakläxa för min del! Och ja.. min klädstil var inte fin men de var varmt, som sagt jag fryser jättelätt x)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: