bakkus.blogg.se

2017-06-25
23:43:40

Tant stel

Fick vakta tant Brynja idag igen :) idag kändes hon mer stel än förra gången fast då hade vi sällskap. Nu körde vi solo. 

Ett par gånger orkade tant bråka om stt vända hem. Jag red utan spö. Har stor respekt för hennes höga ålder o vill inte..bryta ner henne 😊 lite trav/tölt o pytte galopp. När hon insåg att vi var på g hem ökade hon takten men kommer knappt upp i samma skritt takt som stallets andra hästar 😁
Henne pyamas var lättare denna gång än förra. Älskar att man kan släpps hennes lös vart som helst och hon står still och när man klär på henne så hjälper hon till 💛

Jag håller för övrigt på att sälja massa saker som vi inte är i behov av. Typ min kära mazda Sazza 🚙 min första ägda bil ska bort.(Därav att ridskorna var i volvon o inte sazza) Fungerar utmärkt. Har ju blivit med 945 automat istället 👏🏻

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: