bakkus.blogg.se

2017-03-10
15:51:47

Klättring

Red ut med storhästen Signe till sällskap. Hon red barbacka med grimma o jag fullt utrustad haha. Blev en liten ny vända för mig o massa klättring blev det. Nu ska man ju bara memorera vägen haha de blir nästa steg. Tog oss ca 1,5 timma. Jökla hoppade över allt som hade rinnande vatten under sig xD stora hoppsprång haha. 

Var så nyttigt. En liten galopp upp för en backe o Signe bockade o hade sig tydligen bakom oss. Ägaren tyckte det var jättekul, helt plötsligt vaknade hennes häst till liv efter en timme. 
Måste sett roligt ut, jag på lilla Jökla o hon på jätten Signe brevid. När de båda stannade o Signe tittate ut så vart hans öron i samma höjd som jag med mitt huvud 😂 En gammal bild på Jökladis när hon grisepassar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: