bakkus.blogg.se

2017-03-08
20:11:07

Remontridning

Åkte ut med Issa så hon var lite film ansvarig för jag vill se hur jag rider. Var inte så glamoröst hehe. Så de får ni inte se o när hon grisepassar lite här o var. 

Men red i remontgrimma, inte helt bettlöst hade tränset men tyglarna hängde bara och ett par tyglar var kopplade i remontgrimman. De gick jättebra, fick bra kontakt med henne för att rida i typ grimma. Hon sökte sig neråt och gick o böjde sig fint. Sen provade vi lite traaav..som blev pass fe flesta gångerna men en travsnutt fick vi å de blev jah glad över o sen återgick vi till skritt. 
Försökte jj köra balans att hon ska styras BARA via vikten 🙄🙄 uhmm nä de visade hon långhoven till haha. Försökte halt med rösten o via mantag men nä. Haha så att vi ska försöka öva lite. Nästa gång ska jag rida i bara remonten på volten 😄 
Trion plus Jökla körde värsta racet i hagen innan jag skulle ta in henne. Knäppte lite bilderno filmer, så lite uppvärmd var hon. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: