bakkus.blogg.se

2017-05-05
23:58:09

Mysväder

Så härligt när solen är framme och steker på med 17-18 grader. Jökla är frisk och rida men till en början lugnt. Tog tid till att borsta och om fäller ngt fruktansvärt 🙄 mitt i sadlingen rullr M in på parkeringen o vill hänga me på ridturen. Gör inte mig något med sällskap. Övervägde att skritta på banan då jag träffade på en snok vid hagen. Men med M sällskap så fick de bli uteritt. Långa tyglar, stötte på några lugna rådjur i vanlig ordning. Klättring i skogen och Jökla fick ta allt i sin takt. Blev nån timmas ritt. 

Var så skönt att sitta i sadeln. Kändes som hemma, helt rätt. I mina sproiland nya ridbrallor från Ullared 😜som kostade ca 200kr för helskodda. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: