bakkus.blogg.se

2014-12-13
22:00:40

Morgonfoto

Blev denna helg som vi åkte ut till lilla B. Följde med på deras morgonfodning och tog med lite matsäck (4 knäckemackor och tepåsar) haha man taver vad man haver :) Hade såå trevligt, mår alltid toppen i Näset och med Bakkus familj. Vi pratar och diskuterar allt, jag och Matti kom fram till en hel del gamla saker som vi bara skrattade åt. Har säkert skrivit de innan men hade vi inte träffats av en slump på kvarntäppan den dagen jag provred Freyja så hade vi nog aldrig blivit så här bra vänner. Vi gick i samma skola o sa hej i stort sett bara och visste om att vi båda hade hästintresse men av de lilla till denna kontakt är jag sååå glad över!! Tack för att ni finns <3
Jag ska inte berätta än allt om lilla Bakkus men han har sin skada som innan fast vi ville få fina bilder. När morgonsolen steg fram lekte han i hagen med Valdi och Tjörvi som hade jättekul och alla grabbarna rullade sig skitiga. Bilderna på de blev inga bra, några men brusiga för solen låg bakom bergen och bakom dom. Vi tog sedan ut Bakkebus i "eknäs-hagen" som hade fått fint gräs och löslongerade honom där. Även fast han ville beta och fick så fina bilder på hjärtat! Han "ler" inte på alla bilder för han har ont och ni kan väl ignorera hans rakade ben :) Men man såg att han tyckte det var lite kul att få röra sig :) Sen fotade jag lite snabbt på tjejerna i hagen.
Jag kan aldrig få för många bilder av honom och nästa helg ska Ronja få följa med till honom och fota oss (eller bara han) hehe får väl klä upp mig;) Min önskelista är iaf: Tavla/tavlor av Bakkus (snö och en till) och Vera som jag redan valt ut vilken jag vill ha (en som Issa tagit), ett tagelarmband med barock på från Bakkus man. Sen kommer jag inte på mycket mer. Saknar honom redan lilla plutt. Om solen kunde vara framme en timma till vill jag stå ute och ryckta i en timma minst bara mysa. Tiden rinner dock iväg..
Bildbomb och den som snor bilder får massa anmälningar!! (Klart fam.R får ta) <3
Gloria fått träna lite:)
Rjodan!
Vösk!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: