bakkus.blogg.se

2014-12-06
23:29:19

Presenterna

Hemkommen från Matildas kalas. Och jag som är urfattig och har dåligt om idéer undrade vad jag skulle hitta på att ge. Jag gillar ju att rita  har mest ritad på datorn men längesen för hand. Killen hade bara stiftpenna hemma och lilla suddet på toppen. Men jag gjorde ett försök..snarare några. Ritade först Bakkus och blev ganska nöjd. Är ingen bra på typiska märkes rit pennor.. Tänkte sen att Pedro deras förra häst ? (min fd medryttarhäst) är ju kul att ge också. Var sedan här om dagen och köpte blyerts o sudd från biltema. Var lättare att rita och gjorde några bilder till. Sen in på maxi o köpa ramar men var så dyrt för fattiga mig så blev bara 3 stycken. Kan ju inte bara ge papper i present 😋 
Blev ett bra kalas, Mattis gjorde bra ifrån sig med mat o allt. Vi hade kul fast jag o Hanna betedde oss som pensionärer haha är inte värsta partytjejen men alla kunde vara med alla vilket va jätteskönt inte sådär gruppindelning! 
Imorgon ska jag träffa min älskling, Bakkus mitt längsta förhållande och ta lite nya fina bilder men nu ska ni få se mina ritningar o kommentera gärna vad ni tycker o tänker. Allt är välkommet.
Först bilderna med stiftpenna.
Och nu blyertspenna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: