bakkus.blogg.se

2014-12-21
15:35:00

Sagt farväl

Sista gången jag någonsin får se min älskade vän Bakkus igen. För väldigt snart ska han galoppera vidare till trapalanda. Jag mår dåligt men försöker vara stark och tänka att de är så livets gång ser ut. Man träffar alltid nya vänner och förlorar men just lilla B.. Det var hela hans familj och jag, vi levererade dagen som en helt vanlig flummig dag. Alla pysslade om honom och redan där tror jag att han förstod.
Han fick sin skada i våras så jag har alltså inte suttit på prinsen på över ett halvår. Det han hänt förut men då var det en annan sak, han blev frisk då. Men idag när vi fotade över 500 bilde så fick jag sätta mig på hans varma rygg och de blev ett par skrittsteg, lycklig är jag. De få stegen på hans rygg var magiskt. Och att bara vara med honom. Hans personlighet kan beskrivas som, lurande, busig, glad, uppmärksam men lättlärd. Som så fort man ska pussa han på mulen och han är beredd så i sista sekunden knuffar han med överläppen haha åhh <3
Tack älskling för 3 år av glädje, tack!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: