bakkus.blogg.se

2017-01-18
23:29:15

Bekant runda

Efter jobbet åkte jag direkt till syallet. Tänkte skynda mig ivög innan solen la sig. Men så preci när jag sadlade Jökla så kom det en tjej som skulle rida sin ståtliga halvblod (som jag glömt namnet på) så jag värmde upp i skritt runt fårhagen medans hon gjorde i ordning sin :)

När hon hoppade upp på sin höga häst på pall så kände jag mig så liten 😂 la en fin kommenar "det finns bra fördelar med små hästar" Haha så skrattade vi ihop och red iväg en runda jag varit med på förr fast från annat håll. Vi hade jättetrevligt med allt vi babblade om och mörkare blev det. Vi skrittade bara och trav i en backe. Tog ca 1 timme el lite mer. Var ändå rätt ljust tack vare snön. Inga lampor hade vi med men vi såg vägen o allt :) 
Träffade Sindri för första gången. Han stod i vilobox men så gosig han är! 😍 ska bli så kul att få upptäcka nya vägar sen! Så sjukt mycket mark som tillhör stallet!!

Kommer skriva om måndagens inlägg en annan dag med lite bilder 😊

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: