bakkus.blogg.se

2014-12-31
21:48:56

Gott nytt år.

I måndags var jag med Issa o Michelle, äntligen träffa någon kompis igen. Vi åkte ut till Felix, Issas medryttarhäst fast han var öm om hovarna så bara promenad. Har ffunkar av deted flera gånger men inte orkat blogga om det. Nu kommer bloggen läggas på hyllan lite, har ingen mer Bakkus eller Tinkerbell. Kommer vara utan häst länge känns de som o säkert är. Som att alla jag älskar försvinner.
Inte ridit ordentligt på 2 månader typ, men är så trött nu under vintertiden med. 

Iaf efter den superkalla promenaden o lilla shoppingen vi gjorde innan skulle jag till landet. De som var bra är att busstationen från Felix är direktlinje till landet :) fick dock stå 20 min i kylan. Asläskiga smala landsvägar i sorunda men klarade mig fint. 

I år har jag fått lära känna några nya personer, firat min födelsedag i fjällen. Träffat nya hästar o andra djur, även förlorat nära o kära. Gott nytt år till er alla som läser, så ses vi förhoppningsvis nästa år :)
Sista dagen med Bakkus åt vi lite tryffel och har bara tänkt på det sen dess. Min kära pojkvän gick o köpte en fin låda tryffel till mig (dock får jag sjuka finnar av det)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: