bakkus.blogg.se

2014-10-31
10:25:22

Karlslund

Har knappt haft någon tid vid datorn slutet av veckan men Matilda skickade ett sms i tisdags om jag ville följa med till Bakkus i Karlslund. Jag blev så glad o äntligen få se och träffa ljuset i mmitt liv! Jag hade inte kollat på kartan vart det låg så jag förväntade mig en sjukt lång resa typ bort i södertälje haha men så låg det i Sorunda, halvvägs till min killes mamma (som mår bra nu). De roliga var att när vi gick i stallet så stid det bara stora mörka hästar i alla boxar till slutet av stallet där stod Bakkus i sin hörna. Han blev glada men mest glada var nog vi. Han fick massa gottigott av Matilda och vi mös allihoppa i boxen. Han hade blivit smalare men en lååång borstning behövs haha hans man såg ut som ett fågelbo. Tog inga bilder men därimot måste jag säga att jag mår så sjukt bra att få träffa Bakkus famifamilj alltså ägarna. Vi pratar öppet om allt, vad vi tycker si och så, sen så sa Matilda de som alltid gör mig varm i hjärtat att skulle jag sluta som medryttare på lilla B så kommer de inte skaffa någon ny. Att de är nöjda med mig och trivs gör mig glad. Sen var hon så söt och sa att när hon skaffar gård så får jag ha min häst där gratis haha 🐴❤ 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: