bakkus.blogg.se

2014-10-24
09:23:49

Lortgris

Skriver ett mobilt inlägg. Igår var jag hos tjejen Paleja, tänkte rida lugnt med hackamoret för o sehur hon fungerar på de. Kom till stallet ganska sent som strax innan sex på kvällen. Mörknar fortare nu till vintern. Men tog in henne o Brá vill med in och försönte på alla sätt trängas för att komma ut från hagen. Men lyckades få ut Paleja :) de blåste som bara den och Pajzan trampade på stället o frustade, gräset på andra sidan var inget intressant. Inte tänker jag rida när hon spökar med vindarna så sket i det. Tog och borstade i lite över en timme. De är sååå lerigt på lösdriften nu och tur att jag tog stövlat annara hade mina vita skor inte varit vita längre haha.
Paleja hade gjort en fin lerinpackning ända upp på huvudet från svansen. Bara o ta grovborsten och fasiken vad de damma host host. Dammet orkade jag inte försöka få bort utan bara leran. Sen fick hon prova ett täcke. De var lite för litet vid baken men hon lös upp till en diva haha. Var kålsvart när jag tog ut henne, ingen pannlampa så satte på ficklampan i mobilen o höll den i munnen :p Hon for runt lite för vinden men såg knappt bara hörde. Hon är svart i svart natt i skog. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: