bakkus.blogg.se

2015-04-25
09:37:06

Uppehåll

Var ett tag sen jag bloggade men jag har inte ridit på 3 veckor och nu märker jag av det. Eftersom jag inte håller igång mig blir jag trött och ännu tröttare av att nöta jobb och andra uppgifter bakom datorskärmen. Jag har svårt att gå upp på mornarna, har alltid varit den morgonpigga personen innan som var uppe kl 7 pigg som en mört men nu sover jag till 9-10 och är allmänt trött resten av dagen.
Jag och min kille vill ha en katt men de går inte i denna lilla lägenhet för de kommer stinka efter lådan + lådan får inte plats i badrummet utan att lyckas trampa på/i den. Och sedan alla dessa leksaker + maten till djuret blir allt för stökigt. Så på de sättet kan jag heller inte hålla igång. Därför är det skönt med medryttarhäst men känns så segt när de blir nästan en månads uppehåll. Gym är uteslutet då jag inte har råd!
Imorgon ska jag få träffa Verner för första gången :) han är sjukskriven så de blir bara en promenad och lite häng med Bakkus familj. Gud vad jag saknar honom..och Kjalar och Freyja. Höll igång något otroligt mycket när de fanns.
Här får ni en bild på mig och Bakkus från 2012 (jag var lite rundare då)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: